Váš košík je aktuálně prázdný!
Menu
Často kladené otázky.
Naše společnost nabízí různé produkty od nejrůznějších dodavatelů, ne vždy nakupujeme přímo ze stránek výrobce. Vytváříme kontrakty s ostatními firmami, abychom dosáhli vždy té nejnižší ceny na trhu.
Zašlete nám prosím Vaše jméno a příjmení z emailové adresy uvedené v objednávce na info@sambyte.cz. Žádost vyřešíme do dvou pracovních dní.
Aktuálně nemáme jinou možnost, než zpracovávat bankovní převod. Do budoucna však chceme zavést možnost platby kartou, Google Pay a jiné.
Některé zboží posíláme z firem, které nemají možnost zboží doručit například přes zásilkovnu. Z tohoto důvodu prozatím doručujeme pouze na konkrétní adresu. Pakliže máte zájem upřesnit adresu, případně trváte na možnosti jiného typu doručení, kontaktujte nás prosím na info@sambyte.cz.
Na našich stránkách nabízíme i IT konzultace formou emailu. Jakékoliv dotazy ohledně výběru zboží můžete zaslat na helpdesk@sambyte.cz.
Informace ohledně stavu objednávky je možné sledovat v sekci „sledování” po přihlášení. (Služba prozatím není k dispozici)
Stačí odeslat žádost o reklamaci zboží společně s číslem objednávky, jménem a příjmením na email reklamace@sambyte.cz. Vaši žádost vyřešíme do sedmi pracovních dní. Pakliže jste ztratili přístup k číslu objednávky, zašlete nejprve své jméno a příjmení na info@sambyte.cz.
Informujte nás prosím hned jak to bude možné na email reklamace@sambyte.cz, připište své telefonní číslo a pokuste se zboží vrátit do posledních rukou, od kterých jste zboží vyzvedli / ze kterých Vám bylo zboží vydáno.
@ 2022